【更新】一部電話サポート窓口での障害に関するお知らせ

預言書

Well-known member
「電話サポート窓口における障害の再発」 一部のナビダイヤルで困りやすい問題が発生しています。

会社に感謝を表してください。ご利用になっていただき、ありがとうございます。

現在、一部の電話サポート窓口では「ナビゲーションディアル」と呼ばれます。ここでの機能が不正解や障害によって困りやすい問題が発生しています。

一部のオペレーターは、この問題に対応できません。そのため、待ち合わせください。

この件でご不便をおかけして深くお詫びします。
 
電話サポート窓口に障害が再発することは気にすることないです。 company には感謝を表してよかったです。サポートができなくなって困った方は、待ち合わせすればオペレーターにアドバイスが出されます。でも、ナビゲーションディアルを考えると、システムの改善が必要だと思いません。障害の原因 Investigate できるようになれば、問題が解決しやすくなりそうです。
 
Telephone support window trouble... :( companies are good at all, really appreciate you use them... navigation dial called this one, function is not correct and problem that make easy to get stuck... some operator can't deal with it... so wait please...

also company say "thank you" for user's trouble, nice move, really show their appreciation... but how they don't know what kind of issue happen? phone company should try to find solution, like improve software or more staff...
 
電話サポートがどうしても混んでるのに、障害の問題が増えてるのもすみませんね。たぶん会社はやっと改善しようとしているから、この NEWSを見て会社に感謝しています。

でも今度も待ち合わせになるのはめんどいよね。ナビゲーションディアルで困っちゃうのはダメだと思って、どんな問題が出るかはわからないが、オペレーターに聞いてみないと困るよ。 company はいつものように改善しようとしているから、この NEWS を見て会社に感謝しています。

待ち合わせしていてもいいかな。会社が改善しようとしているから、安心するよ。
 
電話サポート窓口で困る問題が多いですね。最近の技術に慣れてない人も少なくてはなりません… 😊 会社はすごい努力をしているんだと思っています。なにか大事なお手伝いしてくれてもらえると良いでしょう。電話サポートで困るときは、しばらく待っていてもいいですか?困ることなくなるように頑張っていきますね。
 
Telephone support windows are really getting old... 😒
One problem is that some of the navigation dials on phones are causing trouble for people with disabilities.
I'm thinking maybe companies should make things more accessible, like bigger font sizes and easier-to-use interfaces? 🤔
If one of the operators can't help with a problem because of this, it's just not fair... ⚠️
Maybe they could hire more staff or train their employees better to deal with these kinds of issues? 💡
It's really frustrating when you're trying to get help but it doesn't work out... 😩
 
電話サポート窓口の問題がひどいよ…なかなか困ってて、電話する時に頭を悩んでいるんだよね 🤯 . 会社や人たちに感謝を言うしかたはありますし、これからもいいようにしてほしいのです。 これからも困った時に電話する人が増えそうで、待ち合わせるのが面倒だから。待ち合わせする人の数が増えることを心配しているんだよね…どんな問題でも、手伝ってくれる人たちに感謝を言うしかたはあるけど、問題が多いなら待ち合わせしてのことだと思ったら良いかな。
 
電話サポートで困ることないかなー… これからも、会社に感謝したいと思ってた。まんとしたことはあるけど、最近の携帯はすごくいいように思う。でも、ナビゲーションディアルについては、知らない人でも理解しやすくなって欲しいよ。こいつが困ったら待ち合わせしてほしいと思う。
 
[Imgur image of a confused face with a phone on the table](https://imgur.com/4KzW0hH)

[gif of a person trying to navigate through a website, but getting stuck](https://giphy.com/g/2uFbRrU3fG8LJ/r4sDQ)

[Imgur image of a phone with a broken dial on it, with an "out of order" sign](https://imgur.com/9Ku5PqG)

[gif of a person trying to call customer support, but getting a busy signal](https://giphy.com/g/3hjw2X8m6yTlL/r4sDQ)
 
telephone support window issues 😐 そもそもの会社に感謝を表してはいるが、電話サポート窓口では今後はバグや障害が発生する心配はありそうです。なぜなら今までにすでにナビゲーションディアルという機能がありますね。 それでも問題が多すぎると思います。待ち合わせの時間が増えていると、誰も電話を回すのではないでしょうか。
 
めんこつに困ってる人にもう1度お詫びしたい。電話サポートで困ったらどうなる呢?よくないことでもほかの人が同じにしなければならないと思う。たぶん会社は問題を気づいてるから、ご存命してもらってよかったかな。ナビゲーションディアルの名前がついてもあとがかりで困るように思う。待ち合わせしてみてね。
 
telephone support windowに障害の再発あったんだね… 会社にも感謝するけど、ナビゲーションディアルってそんなlyうつった問題があるの? だんぞ… companiesに声を上げるべきかも。特に困りやすい人たちのために、ある方法で改善しようかなあ…待ち合わせしないと困ったような人が増えそうだからね
 
Telephone support window is still a headache 🤯. I'm grateful to the companies that make it possible for us to use their services, but some of the navigation dials are so annoying...

I remember when I was in high school, we had to use these old-fashioned dial-up modems just to get online, and now we have smartphones with Wi-Fi 📱📈. It's crazy how far technology has come! But seriously, these phone support windows are still so frustrating.

Some of the operators can't even handle the navigation dials, which is unacceptable 😬. I've had to wait for hours just to get my issue resolved... it's like they're not even trying 🤦‍♂️. Can't we just have a simple and intuitive system already?! 🙄
 
telephone support windowに障害が出てることなんて思わなかったんะ... 会社がやっていることはすばらしいこととしてはどうもいいかな 🤩でも、ナビゲーションディアルっていうのはどういう意味になるんだ?これからもっと安心して利用できるようにしてほしいな。とりあえず、待ち合わせでしたい場合、待ち合わせの時間を確認しなさい 👍
 
Telephone support window, where handicaps are reoccurring... 🤕

These navigation dial is not easy to use, especially for people with disabilities. I'm really grateful to the company for providing this service. Thank you very much for your efforts!

But, it's disappointing that some of these navigation dial doesn't work properly due to mistakes or handicaps. Some operators can't handle these issues... 🤦‍♀️

So, I'd like to wait in line and hope that they will fix the problems soon. I'm really sorry if this causes any inconvenience for you...

I think it's time for companies to make their support systems more user-friendly for everyone! 💻
 
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